fbpx

Puhkus on läbi. Elagu puhkus!

Miks ja kuidas me puhkame? Tundub kummaline küsimus – eks ikka selleks, et vabaneda väsimusest. Puhkamise viisid on sageli inimeseti või perekondlikult välja kujunenud: kes tahab olla aias, kes peab saama välismaale, mõnele on vajalikud kontserdid ja sõbrad, teisele matkad ja vaikus. On ka neid, kel vaja remonti või muud asist teha. Polegi seda n-ö õiget ja ainsat viisi, kuidas puhata. Roche Eesti tegevjuht Kadri Mägi-Lehtsi kutsub kaasa mõtlema teadlase ja arsti Saundra Dalton-Smithi pakutud soovitustega, mis seotud väsimuse ennetamise ja hea energiataseme hoidmisega.

  1. Füüsiline puhkus. See võib olla passiivne, nt magamine, või aktiivne, nagu jooga ja massaaž, mis aitab kaasa vereringe paranemisele ja toetab keha.
  2. Vaimne puhkus. Meie aju toimib nii, et ta pole võimeline 8 tundi järjest ühtviisi edukalt toimetama. Maksimaalselt 1,5–2 tundi on see aeg, mil suudame oma fookust ja mõttetööd aktiivsena hoida,

Edasi lugemiseks:

Ajakirja Director tellija saab lugemise võimaluse kõikidele veebiartiklitele- ja arhiivile ning paberkandjal ajakirja koju eelisjärjekorras. Lisaks leiad Directori kaante vahelt ka ajakirja Inseneeria.

Kommentaarid on suletud

Antud lehekülg kasutab küpsiseid, et parandada teie kasutuskogemust. Lehe sirvimise jätkamisel nõustud meie küpsiste kasutamise tingimustega. Sain aru Loe lähemalt