fbpx

Persoonibränd

Ümbritsevatel on meie kohta ikka mingi arvamus. Meie maine võib radikaalselt erineda: kolleeg arvab meist ühtmoodi, omaaegne klassikaaslane teisiti ja ema hoopis kolmandal viisil. Aga vähesed tegelevad persoonibrändi arendamisega teadlikult. Kirjutab Karl Multer.

Üldiselt ju saame kõik aru, et meie kuvand on oluline, kuid eestlaslikult usume, et meie teod räägivad ise enda eest. Loomulikult on persoonibrändiga sama nagu brändidega laiemalt – brändi aluseks on ikka sisu ehk meie olemus ja teod. Iga päev kirjutame ju oma tegevusega uue lehekülje, samamoodi tuleks tegeleda oma persoonibrändi arendamisega. Ja see pole oluline üksnes tippjuhtidele ja avaliku elu tegelastele, vaid igaühele meist.

Termin persoonibränd jõudis Eestis kasutusse selle sajandi alguses, mil turule tekkisid ka selle valdkonna esimesed konsultandid. 2007. aastal hakkas Liisi Toom tõstma persoonibrändi teadlikkust turul persoonibrändi blogi, meediaesinemiste ja teadustööga, tehes seda tihedas koostöös personalijuhtide ja kommunikatsioonivaldkonna esindajatega.

Edasi lugemiseks:

Ajakirja Director tellija saab lugemise võimaluse kõikidele veebiartiklitele- ja arhiivile ning paberkandjal ajakirja koju eelisjärjekorras. Lisaks leiad Directori kaante vahelt ka ajakirja Inseneeria.

Kommentaarid on suletud

Antud lehekülg kasutab küpsiseid, et parandada teie kasutuskogemust. Lehe sirvimise jätkamisel nõustud meie küpsiste kasutamise tingimustega. Sain aru Loe lähemalt