fbpx

Wolf Group mõtleb roheliselt, silmapiiril on miljonilised eksporditurud

Praegu vastab 50 % Wolf Groupi kaubamärgi PENOSIL toodetest LOÜ sisalduse sertifitseerimisnõuetele (Foto: Wolf Group OÜ)

Varem Krimelte nime kandnud Wolf Group OÜ on üle maailma tuntud ehituskeemia tootja, kes rohepöörde vajalikkusesse uskudes paneb suurt rõhku toodete ja lahenduste energiatõhususele. Selleks, et aimata ette klientide soove ja ehitusturu trende, peab tootearendus liikuma neist mitu sammu eespool. Kirjutab kaasautor Gerli Ramler. 

„Meie jaoks on aktuaalsed teemad nii tootearendus kui ka kliimakokkulepped, sest meie valdkond on väga tihedalt seotud erinevate regulatsioonidega. Seega asutasime majasisese „rohelise” juhtgrupi, kuhu on kaasatud kõik üksused alates ostust, müügist, tootmisest, arendusest, tootejuhtimisest, kvaliteedist, turundusest jne. Meil on laias laastus kolm rohe-eesmärki: keskkonnasõbralikud tooted, jätkusuutlik tootmine ja sotsiaalne vastutustundlikkus,” selgitavad Wolf Groupi arendusdirektor Kaspar Kallip ja tootejuhtimise direktor Kuldar Kongo.

Võimalusi, kuidas vähendada tootmises jäätmeid ja võtta neid ringlusesse,

Edasi lugemiseks:

Ajakirja Director tellija saab lugemise võimaluse kõikidele veebiartiklitele- ja arhiivile ning paberkandjal ajakirja koju eelisjärjekorras. Lisaks leiad Directori kaante vahelt ka ajakirja Inseneeria.

Kommentaarid on suletud

Antud lehekülg kasutab küpsiseid, et parandada teie kasutuskogemust. Lehe sirvimise jätkamisel nõustud meie küpsiste kasutamise tingimustega. Sain aru Loe lähemalt