Wolf Group mõtleb roheliselt, silmapiiril on miljonilised eksporditurud

Varem Krimelte nime kandnud Wolf Group OÜ on üle maailma tuntud ehituskeemia tootja, kes rohepöörde vajalikkusesse uskudes paneb suurt rõhku toodete ja lahenduste energiatõhususele. Selleks, et aimata ette klientide soove ja ehitusturu trende, peab tootearendus liikuma neist mitu sammu eespool. Kirjutab kaasautor Gerli Ramler.
„Meie jaoks on aktuaalsed teemad nii tootearendus kui ka kliimakokkulepped, sest meie valdkond on väga tihedalt seotud erinevate regulatsioonidega. Seega asutasime majasisese „rohelise” juhtgrupi, kuhu on kaasatud kõik üksused alates ostust, müügist, tootmisest, arendusest, tootejuhtimisest, kvaliteedist, turundusest jne. Meil on laias laastus kolm rohe-eesmärki: keskkonnasõbralikud tooted, jätkusuutlik tootmine ja sotsiaalne vastutustundlikkus,” selgitavad Wolf Groupi arendusdirektor Kaspar Kallip ja tootejuhtimise direktor Kuldar Kongo.
Võimalusi, kuidas vähendada tootmises jäätmeid ja võtta neid ringlusesse,
Kommentaarid on suletud