Uus juht. Klienditeekonna pidepunktid

Turunduslugude sarja selles loos vaatab Mari-Liis Vaher pidepunkte, mida jälgida, arendada ja suunata nii, et müük ja turundus annaksid sünergias parimaid tulemusi.
Teenindussektoris on tegelikult kõik ettevõtted, olenemata tootest või teenusest, mida pakutakse. Konkureeritakse ennekõike inimeste aja ja tähelepanu eest, nii et üldine klienditeekonna teenindusekvaliteet annab sinu ettevõttele siin eelise või ei loo seda. Ühe tõeliselt pühendunud ettevõtte turunduse kontekstis ei tohiks see teekond kunagi katkeda.
1. KOMMUNIKATSIOON
Kommunikatsiooni alla läheb kõik, mida potentsiaalne klient seoses toote või teenusega kuuleb-näeb-märkab-kogeb-teab ja loeb. Oluline on teada, et see teekond algab ammu enne, kui klient tegelikult toote või teenuse tarbimiseni jõuab. See võib alguse saada näiteks vestlusest tuttavaga (mis võib olla nii positiivne kui ka negatiivne), märgatud reklaamist või kuskilt kuuldud infost. Siia alla kuulub ka igasugune otsene ja kaudne suhtlus nii uute ja olemasolevate klientidega. See on koht,
Kommentaarid on suletud