fbpx

Turundus suunamudijate kaudu. Kas see tõesti töötab?

Oleme kõik justkui midagi kuulnud influencer’itest või suunamudijatest. Üha rohkem brände kasutab neid turunduses aga igapäevaselt, nii et tänaseks on see juba peavoolu tegevus. Kuidas see tegelikult toimib, kirjutab Karl Multer.

Influencer-turundus käib käsikäes sotsiaalmeedia- ja sisuturundusega. Brändi toodete või teenuste reklaamimiseks kasutatakse mõjuisikuid ehk influencer’eid, kellel on sotsiaalmeedias oma auditoorium, kes jälgib neid ja usaldab nende soovitusi. See ongi põhjus, miks niisugune turundus toimib: me usaldame üksteise soovitusi märgatavalt rohkem kui traditsioonilist reklaami.

Meil kõigil on oma iidolid ja arvamusliidrid. Nüüd on see muutunud lihtsalt digitaalseks ja turunduses ostetavaks – sihtrühmadeni jõutakse nende kaudu, kelle arvamus on nendele gruppidele tähtis. Sisu on kuningas ja nii on see alati olnud, aga kõige parem on, kui see jõuab tarbijani arvamusliidrite kaudu, sest see toimib nagu tarbija soovitus.

Kes on Eesti olulisemad influencer’id?

Edasi lugemiseks:

Ajakirja Director tellija saab lugemise võimaluse kõikidele veebiartiklitele- ja arhiivile ning paberkandjal ajakirja koju eelisjärjekorras. Lisaks leiad Directori kaante vahelt ka ajakirja Inseneeria.

Kommentaarid on suletud

Antud lehekülg kasutab küpsiseid, et parandada teie kasutuskogemust. Lehe sirvimise jätkamisel nõustud meie küpsiste kasutamise tingimustega. Sain aru Loe lähemalt