fbpx

Uus juht. Muudatuste juht jahib töös elamusi

Muudatuste juhtimisel peab olema valmis Ameerika mägedeks. Suurimaks komistuskiviks võivad saada sõnastamata ootused ja ausa dialoogi puudumine. Kirjutab Elisa ärikliendi kliendisuhete juht Brigita Sepp.

*

Muudatuste juhtimiseni jõuab iga ettevõte ühel või teisel ajahetkel, olgu see siis mõni strateegiline malekäik, nagu visiooni ümbermõtestamine, teenuste või toodete uuendamine, või veel midagi. Ilmselt on ka pandeemiast põhjustatud kriis pannud paljud ettevõtted oma tegevusele uue pilguga vaatama.

Muudatused nõuavad üldjuhul mitmeaastast plaani ja fokuseeritud tegutsemist. Ja nende juhtimist sageli peljatakse, sest inimesi, kes kirjutavad kahe käega ja häälekalt alla pidevas tõmbetuules olemisele, on vähe. See on üks tõeline karussellisõit, mis paneb vahel pea pööritama ja tundub lõputu uute olukordade jadana. Aga läbimõeldult tegutsedes, ootusi sõnastades ning ausalt ja avatult suheldes aitab see ettevõtte tempokalt uuele tasemele viia.

Miks on vaja muudatuste juhti?

Muudatused toimuvad ikka inimeste koosmõjul.

Edasi lugemiseks:

Ajakirja Director tellija saab lugemise võimaluse kõikidele veebiartiklitele- ja arhiivile ning paberkandjal ajakirja koju eelisjärjekorras. Lisaks leiad Directori kaante vahelt ka ajakirja Inseneeria.

Kommentaarid on suletud

Antud lehekülg kasutab küpsiseid, et parandada teie kasutuskogemust. Lehe sirvimise jätkamisel nõustud meie küpsiste kasutamise tingimustega. Sain aru Loe lähemalt