Uus juht. Viis võtmerolli turunduses

Juhtidest 62% arvab, et nende töötajaskond töötab edaspidi virtuaalselt, nagu selgus tuleviku tööjõu aruandest (Future Workforce Report 2020). See mõjutab ka turundusmeeskondade tööd. Selles turunduslugude sarja loos toob Mari-Liis Vaher välja viis selle valdkonna võtmerolli.
*
Tänapäeval teevad koostööd täistööaja ja põhikohaga töötajad ning sõltumatud spetsialistid, teenusepakkujad ja vabakutselised, mis annab turundusele paindlikuma ja ideeküllase pinnase. Turundus muutub kogu aeg ja ühes sellega ka rollide traditsioonilised käsitlused, põhiline trend on see, et tekivad uued hübriidsemad rollid. Kui valmistute moodsa turundusmeeskonna ülesehitamiseks või soovite olemasolevat muuta, siis peate arvestama, et täita tuleb mitu võtmerolli.
1. Turundustiimi ja -tegevuste juht
Ta on liider ja visionäär, kes teab, kuhu me läheme ja millised on vajalikud sammud. Ta suudab eristada olulist ebaolulisest, vajalikku infot taustamürast ning veendub, et kogu tegevus on juhitud õigetest eesmärkidest. Juht teab,
Kommentaarid on suletud