fbpx

Müügimüüdid – mida muudab aeg müügis

Massiivne valimatu telefonimüük, lobeda jutuga müügimehed, kes peavad olema valmis ka eskimole lund müüma jne. Kas kümmekond aastat tagasi väljakujunenud ettekujutus müügist toimib ka praegu? Kirjutab Tanel Raig.

Tallinna Sadama kommertsjuhil Margus Vihmanil on müügikogemust juba aastakümneid. Sadama kommertstegevust on ta korraldanud viimased neli aastat, varem tegeles ta müügiga peamiselt ehitusmaterjalide valdkonnas. Ehkki need on täiesti erinevad asjad, on neil Vihmani sõnutsi siiski üks oluline ühisjoon: mõlemas valdkonnas on suured rahvusvahelised kliendid ja kontakt toote või teenuse lõpptarbijaga puudub või on nõrk. Seega ei looda väärtust lõpptarbijale otse, vaid partneri(te) kaudu. See tähendab, et müügitöös on olulisel kohal koostöö teiste organisatsioonidega. Vihman ütlebki, et tema töö on olnud muuta sadam atraktiivsemaks ja avatumaks. Tihedat koostööd tehakse sadamas olevate terminalide ja laevaliinidega – transiiditeenuse müümisel kaasatakse kõiki osapooli, et müüa Eestit kui konkurentsivõimelist kaubakoridori.

Margus Vihman

Sama kehtib kruiisivaldkonna kohta.

Edasi lugemiseks:

Ajakirja Director tellija saab lugemise võimaluse kõikidele veebiartiklitele- ja arhiivile ning paberkandjal ajakirja koju eelisjärjekorras. Lisaks leiad Directori kaante vahelt ka ajakirja Inseneeria.

Kommentaarid on suletud

Antud lehekülg kasutab küpsiseid, et parandada teie kasutuskogemust. Lehe sirvimise jätkamisel nõustud meie küpsiste kasutamise tingimustega. Sain aru Loe lähemalt