fbpx

Click & Grow globaalne läbimurre ehk ürdikasvataja suverõõmud

Mattias Lepp (Foto: Paavo Kangur)

Eesti avalikkuse eest varjul olnud nutikate ürdiaedade tootja Click & Grow on kasvanud rahvusvaheliselt arvestavaks tegijaks roheliste tehnoloogiate alal, kaasates selleks ka suurinvestorite raha. Ettevõttel on selged sihid silme ees, kusjuures juba lähiaastatel võib oodata suuri uudiseid. Kirjutab Paavo Kangur. 

„Meie müügist on 99 protsenti eksport ja üks protsent jääb Eestisse. Meie suurimad turud on USA, Kanada, aga ka Euroopa ja Aasia. Rahvusvaheliselt positsioneerime end USA firmana,“ ütleb Mattias Lepp, kes on kontori rajanud ka San Franciscosse, kuid kogu arendustöö ja emafirma on jätkuvalt Tartus uues, torn-büroohoones Emajõe ääres. 

Ettevõte suurimaks saladuseks on biopolümeer ehk siis taimede kasvukeskkond. Toode on väliselt lihtne. Plastmasspott, mille sisse saab asetada taimekapsli ehk biopolümeeris taimeseemne ning mõned sensorid ja valgusti. „Väliselt on see toode lihtne, aga sisu tegelikult keeruline. Sama on kurgikasvatusega.

Edasi lugemiseks:

Ajakirja Director tellija saab lugemise võimaluse kõikidele veebiartiklitele- ja arhiivile ning paberkandjal ajakirja koju eelisjärjekorras. Lisaks leiad Directori kaante vahelt ka ajakirja Inseneeria.

Kommentaarid on suletud

Antud lehekülg kasutab küpsiseid, et parandada teie kasutuskogemust. Lehe sirvimise jätkamisel nõustud meie küpsiste kasutamise tingimustega. Sain aru Loe lähemalt