Uus juht. Turundusplaan ühel lehel

Turundusartiklite sarjas kirjutab Mari-Liis Vaher sel korral, kust ja kuidas alustada või keda täpselt ja mis eesmärgil appi kutsuda.
Turunduse kõige tähtsam ülesanne on ettevõttesisene ja -väline kommunikatsioon. Selle kaudu kuulevad sinu ettevõttest tänased ja tulevased kliendid ning lisaks aitab see töötajatel aru saada, mida ja miks nad teevad. Kõik töötajad on sinu esimesed turundajad, kes väljaspool tööd räägivad teadlikult ja alateadlikult nagunii sinu ettevõttest.
Sisekommunikatsioon aitab siin palju ja kui sa seda piisavalt ei tee, siis eeldavad ja tõlgendavad töötajad olukordi ise ja võivad luua tuttavatele sinu brändist hoopis teistsuguse mulje, kui sa ise oma peas seda ette kujutad. Selleks et kommunikatsioon töötaks eesmärgipäraselt ehk meeldejäävalt ja usutavalt, on vaja järjepidevust.
Pane paika kommunikatsioonikanalid ja nende eesmärgid, näiteks igakuine ettevõttesisene infokiri olulisemate uudistega, kuu tulemusi ja eesmärke kokkuvõttev üldkoosolek, Facebooki grupp või chat jooksvaks suhtluseks jne.
Kommentaarid on suletud