fbpx

Koroonakriis pakkus müügis uusi võimalusi

Koroonakriis on startup’ide müügielule vinti juurde keeranud – paari kuu või aastaga on müügistrateegiad uusi võimalusi otsides pööratud uude suunda. Vanemates ja traditsioonilisemates ärides on samas rahulikum. Kirjutab Tanel Raig.

Teenusevahenduse platvormide turul üritab kanda kinnitada Handies, eesmärgiks aidata inimestel leida keegi, kes aitaks näiteks mööblit kokku panna, torusid parandada, hoiaks lapsi, oleks koduõpetaja või teeks maniküürigi. Thomas Tammus asus platvormi tegevust juhtima vaid mõni kuu tagasi, tänavu veebruaris. „Jah, neli kuud võib tunduda üpris lühike aeg, kuid startup’i-maailmas tundub see nagu kaks aastat,“ ütleb ta. „Tempo on kiire, käib üks pidev ajaga võidujooksmine.“ Jooksupealt on sisse viidud muudatusi ka müügistrateegias, olulisim on teenuse suunamine järjest rohkem B2B-klientidele. Tammuse sõnul on eesmärk B2B-klientide kaudu suurendada kordustellimuste arvu. Ka rakendus on tema kinnitusel jõudnud tasemeni, kus see on äriklientidele kasutamiseks sobiv.

Thomas Tammus

Handies on üks firmasid,

Edasi lugemiseks:

Ajakirja Director tellija saab lugemise võimaluse kõikidele veebiartiklitele- ja arhiivile ning paberkandjal ajakirja koju eelisjärjekorras. Lisaks leiad Directori kaante vahelt ka ajakirja Inseneeria.

Kommentaarid on suletud

Antud lehekülg kasutab küpsiseid, et parandada teie kasutuskogemust. Lehe sirvimise jätkamisel nõustud meie küpsiste kasutamise tingimustega. Sain aru Loe lähemalt