fbpx

Pakend petab

Meie loomupärane kalduvus teha esmamulje järgi põhjapanevaid järeldusi on aastakümneid teaduskirjanduses käsitlust leidnud ning pole vist kellelegi uudiseks. Ent kuidas esmamulje mõjutab meie ostukäitumist? Hiljutises Journal of Product Innovation Managementis lahkavad teadlased tootepakendist tekkivat muljet ning uurivad, mis järeldusi me alateadlikult selle põhjal teeme. Paljude muude järelduste hulgas leiame näiteks asjaolu, et me omistame luksuskaupade puhul ebatüüpiliselt pakendatud kaubale märkimisväärselt kõrgemat kvaliteeti. Näitena tuuakse näiliselt odavasse pakendisse paigutatud sama kaubamärgi luksustooteid, mida tarbijad pidasid palju kvaliteetsemaks kui samu asju klantspakendis. Nii et luksuslik pakend ei ole alati esmamulje tekitamiseks parim, kui tahame rõhutada kvaliteeti.

Uudised valib välisajakirjadest välja pikaajalise kogemusega tippjuht ja juhtimistreener Lauri Tabur.

Edasi lugemiseks:

Ajakirja Director tellija saab lugemise võimaluse kõikidele veebiartiklitele- ja arhiivile ning paberkandjal ajakirja koju eelisjärjekorras. Lisaks leiad Directori kaante vahelt ka ajakirja Inseneeria.

Kommentaarid on suletud

Antud lehekülg kasutab küpsiseid, et parandada teie kasutuskogemust. Lehe sirvimise jätkamisel nõustud meie küpsiste kasutamise tingimustega. Sain aru Loe lähemalt