fbpx

Innovatsioon on jõudnud raudteedele

Niisugune peaks välja nägema Riia keskraudteejaam aastal 2025 (RB Rail AS)

Raudtee valdkond on saanud sisse tehnoloogilise hoo, kuid planeeritu teostamine ja edaspidine käigushoidmine eeldab rikkalike insenerioskustega inimeste olemasolu. Suurprojekti projekteerimis- ja ehitustöödeks vajame aga abijõude näiteks Saksamaalt ja Hispaaniast, mistõttu tuleb moodustada rahvusvaheline töörühm. Kirjutab Ants Vill.

„See sajandi megaprojekt hõlmab oma elutsükli jooksul lisaks ehitusinseneeriale pea kõiki inseneriteaduste alasid, alates planeerimisest kuni varahalduse ning -juhtimise korraldamiseni. Samuti on tegu ulatusliku keskkonnamõjudega keskkonnahoiu projektiga,” rääkis RB Rail AS-i strateegia- ja turundusosakonna juhataja Kaspars Briškens (Head of Strategy and Development Department). 

Oluline on mõista, et Rail Baltica integreeritakse laiema transpordisüsteemiga – see pole üksnes uue raudtee ehitamine, vaid ka uue majanduskoridori loomine. „Rail Balticast kujuneb laiem veonduse ja majandustegevuse koridor, omamoodi liikuvuse ja logistika ökosüsteem. See toob kaasa tõsiseid lahendamist vajavaid ülesandeid väga paljude erialade inseneridele,” täpsustas Briškens. 

Edasi lugemiseks:

Ajakirja Director tellija saab lugemise võimaluse kõikidele veebiartiklitele- ja arhiivile ning paberkandjal ajakirja koju eelisjärjekorras. Lisaks leiad Directori kaante vahelt ka ajakirja Inseneeria.

Kommentaarid on suletud

Antud lehekülg kasutab küpsiseid, et parandada teie kasutuskogemust. Lehe sirvimise jätkamisel nõustud meie küpsiste kasutamise tingimustega. Sain aru Loe lähemalt