fbpx

Uus lehekülg digimüügis

Kuigi maailm taas vaikselt avaneb, on selge, et samamoodi kui enne me oma tarbimishimu enam ei rahulda. Suurtest muutustest turunduses kirjutab Karl Multer.

Google raporteerib, et märksõnad, mida inimesed sisestavad, on täiesti teised kui aasta tagasi. Näiteks restoranide asemel otsitakse põnevaid retsepte ja reisimise asemel remondi, sisustamise ning mõne hobiga seotud teavet.

See on pannud paljud ettevõtted valiku ette: kas tiksuda kahjumis, loota kaubanduse avanemisele või minna uuendustega kaasa. E-kaubandus oli ennegi laienev trend, kuid nüüd on see lausa vältimatu. Enam ei konkureerita sama katuse all asuvate kaubanduskeskuse rentnike või ümberkaudsete äridega, vaid kogu maailmaga. Ja me ei räägi netibänneritest, vaid müüki soodustavatest kodulehtedest, sotsiaalmeedia ja Google’i reklaamidest koos kõigi sihtimis- ja järelturundusvõimalustega.

Olemasolevale lojaalsele klientuurile ei tasu siin lootma jääda, kuna see ei kindlusta veel müüki e-poes.

Kuidas saavutada edu e-kaubanduses?

Edasi lugemiseks:

Ajakirja Director tellija saab lugemise võimaluse kõikidele veebiartiklitele- ja arhiivile ning paberkandjal ajakirja koju eelisjärjekorras. Lisaks leiad Directori kaante vahelt ka ajakirja Inseneeria.

Kommentaarid on suletud

Antud lehekülg kasutab küpsiseid, et parandada teie kasutuskogemust. Lehe sirvimise jätkamisel nõustud meie küpsiste kasutamise tingimustega. Sain aru Loe lähemalt