fbpx

Uus juht. Kommunikatiivne kirjaoskus – turunduse edu, koostöö ja heaolu eeldus

Mari-Liis Vaher räägib loos kommunikatiivsest kirjaoskusest, mis on inimestega suheldes oluline alati ja igal pool. Inimesed töötavad eeskätt ikkagi inimestega, mitte ettevõtetega, ja sellises kriisis, nagu me hetkel oleme, tuleb see kõige selgemalt ka välja.

*

Ülemaailmse pandeemia taustal pole teada, kuidas ja kui palju kõik muutub, aga selge on, et muutub. Seni, kuni kindlaid vastuseid ei ole, on igal turundajal ja turunduse eest vastutaval inimesel oluline keskenduda majanduslikele kalkulatsioonidele ning nende põhjal otsuste tegemisele, aga samal ajal ka pehmetele väärtustele ja inimestega suhtlemisele.

Me suhtleme oma kolleegide, ülemuste, töötajate, partnerite, teenusepakkujate ja paljude teiste osapooltega. Ja me ei peaks suhtlemisel andma hinnanguid, vaid mõistma teise inimese seisukohta tulenevalt temaga seotud taustinfost. Neutraalne hoiak aitab vältida pingeid, mida kriisiajal on nagunii palju, ning võimaldab inimestega paremini jutule saada.

Kuna tööturul on korraga 5(!) põlvkonda,

Edasi lugemiseks:

Ajakirja Director tellija saab lugemise võimaluse kõikidele veebiartiklitele- ja arhiivile ning paberkandjal ajakirja koju eelisjärjekorras. Lisaks leiad Directori kaante vahelt ka ajakirja Inseneeria.

Kommentaarid on suletud

Antud lehekülg kasutab küpsiseid, et parandada teie kasutuskogemust. Lehe sirvimise jätkamisel nõustud meie küpsiste kasutamise tingimustega. Sain aru Loe lähemalt