fbpx

Tööandja brändingu loomist tuleb alustada oma inimestest

„Küll oleks tore, kui kuuleksin kedagi Magnetic MROsse töövestlusele kutsudes telefonis elevat: ahh, Magnetic MRO!“ Nii unistas personalijuht Ene Krinpus, kui ta seal tööd alustas. Kolm aastat hiljem kinnitavad nii Ene kui turundus- ja kommunikatsioonijuht Tiina Shein, et just nii ongi läinud – kommertslennukite täishooldust pakkuv Magnetic MRO on viimastel aastatel palju panustanud tööandja brändingusse ja maitseb nüüd selle esimesi vilju. Ene ja Tiinaga rääkis Tuuli Elstrok. „Minu jaoks on lennundus väga aukartust äratav valdkond,“ ütleb personalijuht Ene Krinpus, „nii et võimalus sedalaadi töö vastu võtta oli väga põnev.“ Peamise raskusena, millega tuli kohe rinda pista, nimetab ta suurt tööjõupuudust: „Lennuakadeemia ei suuda meile pidevalt piisavalt spetsialiste ette valmistada, sest litsentseeritud tehnikuks õppimine on üsna pikk protsess, 6–7 aastat. Vajame aga […]

Edasi lugemiseks:

Ajakirja Director tellija saab lugemise võimaluse kõikidele veebiartiklitele- ja arhiivile ning paberkandjal ajakirja koju eelisjärjekorras. Lisaks leiad Directori kaante vahelt ka ajakirja Inseneeria.

Kommentaarid on suletud

Antud lehekülg kasutab küpsiseid, et parandada teie kasutuskogemust. Lehe sirvimise jätkamisel nõustud meie küpsiste kasutamise tingimustega. Sain aru Loe lähemalt