fbpx

Riigi nimi mõjutab inimese tarbimiskäitumist

Kas toote sidumine riigi nimega, näiteks „Made in Estonia“ märgi kaudu, võiks mõjutada seda enam ostma või mitte? Nagu tõdevad teadlased märtsi Marketing Science’is, analüüsides eBays uuringu tarbeks korraldatud enam kui 900 oksjoni tulemusi, eelistasid kliendid muude võrdsete näitajate puhul 44% enam toodet, mille kirjelduses oli selgelt väljendatud „Made in USA“. Ka oksjonite vahendajad hinnastasid „Made in USA“ sildiga toodete vahendustasu keskmiselt 28% kõrgemalt kui ilma riigi nimeta toodete puhul. Nii ilmneb, et kuigi globaliseeruvas maailmas ei räägi riigi nimi toote pakendil eriti midagi selle omaduste või kvaliteedi kohta, võib asja sidumine tuntud ja tugeva riigibrändiga anda siiski üksjagu rahalist võitu. Kliendina ostame me üsna tihti ju esimest emotsiooni, mida kaubamärgi nägemine meis tekitab.

Uudised valib välisajakirjadest välja pikaajalise kogemusega tippjuht ja juhtimistreener Lauri Tabur.

Edasi lugemiseks:

Ajakirja Director tellija saab lugemise võimaluse kõikidele veebiartiklitele- ja arhiivile ning paberkandjal ajakirja koju eelisjärjekorras. Lisaks leiad Directori kaante vahelt ka ajakirja Inseneeria.

Kommentaarid on suletud

Antud lehekülg kasutab küpsiseid, et parandada teie kasutuskogemust. Lehe sirvimise jätkamisel nõustud meie küpsiste kasutamise tingimustega. Sain aru Loe lähemalt