fbpx

Mida teha ise ja mida sisse osta?

See strateegiline küsimus on aktuaalne ka turundust ja kommunikatsiooni korraldades. 95% ettevõtetest kasutab turunduses kombinatsiooni, kus oma inimeste töö on kombineeritud sisse ostetava teenusega ja vaid 5% on neid, kes teevad kõike algusest lõpuni ise. Kirjutab Karl Multer. Esiteks tuleb tähelepanu pöörata turunduse osadele. Milline tegevus on strateegiliselt kriitilise tähtsusega ja igapäevaselt või regulaarselt töös? Majasisest ressurssi on lihtsam kasutada, tööd saab kiiremini organiseerida ja tagasiside ning otsustusprotsessid on nobedad. Oluline on töö absoluutmaht, mille baasilt on vaja vaadata, kas see on võrdne potentsiaalse majasisese töötaja ajaressursiga. Nii et spekter on lai ja universaalseid lahendusi on vähe. Ühemehe-show turunduses sarnaneb mõnevõrra üldehitusmehe tööle, kes justkui kõike oskab, aga natukene vähem, kui oleks lootnud. Traditsiooniliste turundusprojektide puhul on mõistlik hoida projektijuhtimine […]

Edasi lugemiseks:

Ajakirja Director tellija saab lugemise võimaluse kõikidele veebiartiklitele- ja arhiivile ning paberkandjal ajakirja koju eelisjärjekorras. Lisaks leiad Directori kaante vahelt ka ajakirja Inseneeria.

Kommentaarid on suletud

Antud lehekülg kasutab küpsiseid, et parandada teie kasutuskogemust. Lehe sirvimise jätkamisel nõustud meie küpsiste kasutamise tingimustega. Sain aru Loe lähemalt