fbpx

Hea turunduse saladus

On teada, et hea tuttava või sõbra soovitus on parem võimalikest turunduskampaaniatest. Aga kuidas hea soovitus tekib? Nagu ilmneb viimatises Journal of Business Researchis avaldatud viie asjakohase uuringu kokkuvõttest, on hea ostukogemuse soovitusest turunduslikult palju efektiivsem soovitus, mille aluseks on hea kasutajakogemus. Asjaolu, et sõber ostis endale uue hea auto, ei mõjuta meie ostukäitumist kaugeltki mitte nii palju kui see, et ta kirjeldab meile oma sõidukogemust. Turunduse vaatevinklist on uuringute kokkuvõttes välja toodud veel üks oluline asjaolu: uue tootega seotud kogemuse soovitamisel on soovitaja ilmekast eneseväljendusest märkimisväärselt suurem mõju kuulaja meelestatusel ehk valmisolekul soovitusega arvestada.  Ehk siis lisaks kasutajakogemuse kirjeldamisele on edukas turunduses oluline, et sihtgrupp oleks häälestatud meie kogemust kuulama. Uudised valib välisajakirjadest välja pikaajalise kogemusega tippjuht ja juhtimistreener […]

Edasi lugemiseks:

Ajakirja Director tellija saab lugemise võimaluse kõikidele veebiartiklitele- ja arhiivile ning paberkandjal ajakirja koju eelisjärjekorras. Lisaks leiad Directori kaante vahelt ka ajakirja Inseneeria.

Kommentaarid on suletud

Antud lehekülg kasutab küpsiseid, et parandada teie kasutuskogemust. Lehe sirvimise jätkamisel nõustud meie küpsiste kasutamise tingimustega. Sain aru Loe lähemalt