fbpx

Uus juht. Turunduse planeerimine ja mõõtmine

Efektiivseks igapäeva juhtimiseks on mõistlik oma tegevust planeerida ehk ise juhtida oma päeva, selle asemel et lasta päeval ennast juhtida. Sarja kolmandas loos vaatleb Mari-Liis Vaher lähemalt tegevuste planeerimist ja tulemuste mõõtmist turunduses. Ettevõte, kes ei planeeri turundust, pole selle väärtust mõistnud  Ühegi juhi eesmärk pole aega ja raha asjatult kulutada, mistõttu tuleb mängu planeerimine kui parim ressursside juhtimise tehnika. Kui strateegia on see, mis ütleb meile, kuhu me peame minema, siis plaan on teejuht ehk tegevuste jada sinna jõudmiseks. Kui me ei tea, kuhu minna ja kuidas, siis teeme ühte või teist asja pigem seetõttu, et „nii on alati tehtud” või „teised teevad ka nii”. Turunduse planeerimisel on kõige olulisem läbi mõelda vastused küsimustele miks, mida ja millal me […]

Edasi lugemiseks:

Ajakirja Director tellija saab lugemise võimaluse kõikidele veebiartiklitele- ja arhiivile ning paberkandjal ajakirja koju eelisjärjekorras. Lisaks leiad Directori kaante vahelt ka ajakirja Inseneeria.

Kommentaarid on suletud

Antud lehekülg kasutab küpsiseid, et parandada teie kasutuskogemust. Lehe sirvimise jätkamisel nõustud meie küpsiste kasutamise tingimustega. Sain aru Loe lähemalt