fbpx

Uus juht. Turunduse planeerimine ja mõõtmine

Efektiivseks igapäeva juhtimiseks on mõistlik oma tegevust planeerida ehk ise juhtida oma päeva, selle asemel et lasta päeval ennast juhtida. Sarja kolmandas loos vaatleb Mari-Liis Vaher lähemalt tegevuste planeerimist ja tulemuste mõõtmist turunduses.

Ettevõte, kes ei planeeri turundust, pole selle väärtust mõistnud 

Ühegi juhi eesmärk pole aega ja raha asjatult kulutada, mistõttu tuleb mängu planeerimine kui parim ressursside juhtimise tehnika. Kui strateegia on see, mis ütleb meile, kuhu me peame minema, siis plaan on teejuht ehk tegevuste jada sinna jõudmiseks. Kui me ei tea, kuhu minna ja kuidas, siis teeme ühte või teist asja pigem seetõttu, et „nii on alati tehtud” või „teised teevad ka nii”.

Turunduse planeerimisel on kõige olulisem läbi mõelda vastused küsimustele miks, mida ja millal me teeme. Kui plaan vastab küsimusele „Mida me teeme?” ja ajakava küsimusele „Millal me seda teeme?”,

Edasi lugemiseks:

Ajakirja Director tellijana on Sul ligipääs kõikidele Directori ning Inseneeria veebiartiklitele ja arhiivile.

Kommentaarid on suletud

Antud lehekülg kasutab küpsiseid, et parandada teie kasutuskogemust. Lehe sirvimise jätkamisel nõustud meie küpsiste kasutamise tingimustega. Sain aru Loe lähemalt