Rituaalse tarbimisega üksinduse vastu

Koos inimeste eraldatusega viimase aja piirangute tõttu on kasvutrendi näidanud e-kaubandus ja isegi sellises ulatuses, et teadlased on hakanud uurima nende kahe nähtuse omavahelist seost. Veebruari Journal of Marketing Researchis ilmunud artiklis väidavad teadlased, et tarbekaupadele senisest suurema tähenduse andmine on otseses sõltuvuses muude eluliste aspektide hääbumisest. Kui kodukontoris puudub näiteks seni suurt tähendust omanud harjumuspärane töökollektiiv või inimene on sunnitud ennast perekonnast isoleerima, leitakse tihti uus tähendus tarbimises, mille võimaldamiseks on miljonite kaupa veebilahendusi. Saades kätte tarbimisel tekkiva hea tunde, ehitatakse selle põhjal üles ka uued (tarbimis)rituaalid. Kuna rituaalid on meie elu lahutamatuks osaks, pakkudes nii turvatunnet kui ka tähendust, loob viiruse dikteeritud aeg huvitavaid võimalusi ka turunduses, et pakkuda inimestele tähendust, mida nad otsivad.
Uudised valib välisajakirjadest välja pikaajalise kogemusega tippjuht ja juhtimistreener Lauri Tabur.
Kommentaarid on suletud