fbpx

M&M’si printsiip

Veigo Kell

1980. algul oli käredama roki bänd Van Halen USAs ülikuum nimi. Kõik nendega seonduv oli väga suur: juuksed, piletimüük, skandaalid… Ka nende kontserdid olid kõike muud kui vaikne kitarritinistamine. Van Halen oli üks esimesi, kes võttis kasutusele püroefektid ja suured valgussõud. Bändil polnud probleemi välja müüa suuri areene, aga ühena esimestest suurtest tegijatest ei põlatud ära esinemisi väiksematelgi lavadel. 

Van Halen pakkus rokiringkondades jutuainet ka oma eriskummaliste nõudmistega. Nende kontserdikorraldajaga sõlmitavas lepingus oli pikk nimekiri asjadest, mis pidid tagaruumis olema. Mõned eriti olulised asjad olid spetsiaalselt alla joonitud. Näiteks pidid banaanid kindlasti olema terved, mitte tükkideks lõigatud. Ja nimekirja keskel toodi välja M&M’si kommid, mille puhul oli eraldi rõhutatud, et nende seas ei tohi mitte mingil juhul olla pruune komme. Selle kohta oli lepingus veel eraldi punkt, et pruunide kommide leidmisel on bändil õigus kontsert ära jätta ning nõuda korraldajalt kahjutasu.

Edasi lugemiseks:

Ajakirja Director tellija saab lugemise võimaluse kõikidele veebiartiklitele- ja arhiivile ning paberkandjal ajakirja koju eelisjärjekorras. Lisaks leiad Directori kaante vahelt ka ajakirja Inseneeria.

Kommentaarid on suletud

Antud lehekülg kasutab küpsiseid, et parandada teie kasutuskogemust. Lehe sirvimise jätkamisel nõustud meie küpsiste kasutamise tingimustega. Sain aru Loe lähemalt