fbpx

Kliendid vajavad lojaalsuseks kuuluvustunnet

Veebruari Harvard Business Review heidab muu hulgas pilgu kliendiprogrammide salapärasesse maailma ja uurib, milline on üks tõhus lojaalsusprogramm. Autor väidab, et edukas lojaalsusprogramm on nagu virtuaalne klubi, mis loob identiteeti ja pakub kuuluvustunnet. Lisaks tuuakse välja, et nt kliendipunktidele ja nende kasutamisele üles ehitatud programmid ei too kaasa brändilojaalsust erinevalt programmidest, kus pakutakse kliendile võimalust tunda ennast eelisolukorras (nt saada kiiremat teenindust) või kuuluda väljavalitute hulka. Just see viimane – väljavalitute kogukonna tekitamine – on üha enamate edukate lojaalsusprogrammide teljeks. Uudised valib välisajakirjadest välja pikaajalise kogemusega tippjuht ja juhtimistreener Lauri Tabur.

Edasi lugemiseks:

Ajakirja Director tellija saab lugemise võimaluse kõikidele veebiartiklitele- ja arhiivile ning paberkandjal ajakirja koju eelisjärjekorras. Lisaks leiad Directori kaante vahelt ka ajakirja Inseneeria.

Kommentaarid on suletud

Antud lehekülg kasutab küpsiseid, et parandada teie kasutuskogemust. Lehe sirvimise jätkamisel nõustud meie küpsiste kasutamise tingimustega. Sain aru Loe lähemalt