E-poed: hea teenindus kinnistab klienti

Jaekauplused on müüginumbreid koroonaajal kasvatanud just tänu e-poele. Paindlikkus, kiire tarne ja eestikeelne teenindus on pagas, millega tulevikuski kliendid e-kanaleid eelistama panna. Kirjutab Eva Pärtel.
Kaubamaja 15 aasta vanune e-pood tegi oma e-poe müüginumbrites mitmekordse kasvu 2020. aasta kevadel, koroonaaja alguses. Kiirelt võeti ette sortimendi laiendamine, et pakkuda pea sama valikut, mis füüsilistes kauplustes. Paari päevaga muudeti Kaubamaja Kodumaailma müügisaal e-poe komplekteerimiskeskuseks ning teenindajatest ja kontoritöötajatest moodustati vajalik personal. „Selline ümbermängimine võimaldas ka edaspidi inimesi hõlpsasti e-poodi appi tuua, sest süsteem oli neile selge,” räägib Kaubamaja AS-i tegevdirektor Erkki Laugus. „Näiteks seekordse sulgemisega oli see kõik juba palju lihtsam ja vaat et iseeneslik.”
Eksootiliste toidukaupade poe Umami.ee e-poe maht kasvas mullu rekordilised 160%. Poe omaniku Juta Raudnaski sõnul võib arvata, et kasv oli suures osas tingitud reisi- ja restoranitühimikust. „Kuna reisida ei saa ja restoranides käimisega pole ka asjad nii lihtsad nagu varem,
Kommentaarid on suletud