fbpx

E-poed: hea teenindus kinnistab klienti

Jaekauplused on müüginumbreid koroonaajal kasvatanud just tänu e-poele. Paindlikkus, kiire tarne ja eestikeelne teenindus on pagas, millega tulevikuski kliendid e-kanaleid eelistama panna. Kirjutab Eva Pärtel.

Kaubamaja 15 aasta vanune e-pood tegi oma e-poe müüginumbrites mitmekordse kasvu 2020. aasta kevadel, koroonaaja alguses. Kiirelt võeti ette sortimendi laiendamine, et pakkuda pea sama valikut, mis füüsilistes kauplustes. Paari päevaga muudeti Kaubamaja Kodumaailma müügisaal e-poe komplekteerimiskeskuseks ning teenindajatest ja kontoritöötajatest moodustati vajalik personal. „Selline ümbermängimine võimaldas ka edaspidi inimesi hõlpsasti e-poodi appi tuua, sest süsteem oli neile selge,” räägib Kaubamaja AS-i tegevdirektor Erkki Laugus. „Näiteks seekordse sulgemisega oli see kõik juba palju lihtsam ja vaat et iseeneslik.”

Eksootiliste toidukaupade poe Umami.ee e-poe maht kasvas mullu rekordilised 160%. Poe omaniku Juta Raudnaski sõnul võib arvata, et kasv oli suures osas tingitud reisi- ja restoranitühimikust. „Kuna reisida ei saa ja restoranides käimisega pole ka asjad nii lihtsad nagu varem,

Edasi lugemiseks:

Ajakirja Director tellijana on Sul ligipääs kõikidele Directori ning Inseneeria veebiartiklitele ja arhiivile.

Kommentaarid on suletud

Antud lehekülg kasutab küpsiseid, et parandada teie kasutuskogemust. Lehe sirvimise jätkamisel nõustud meie küpsiste kasutamise tingimustega. Sain aru Loe lähemalt