Stoppkaader. Kaelkirjak jäi puhkama ehk kuidas luua lugusid, mis lähevad klientidele korda

Kui Chris Hurn koos oma perega suvepuhkuselt koju jõudis, avastas väike perepoeg, et oli oma kaisulooma, kaelkirjak Joshie hotelli unustanud. Iga lapsevanem teab, et see pole tore olukord, eriti kui see selgub magamamineku ajal. Enamik meist teeks nagu Chris – helistaks hotelli ja uuriks, kas nad on kaisulooma leidnud ning nõus selle postiga järele saatma. Kõik laabuski – kaelkirjak saabus paari päeva pärast.
Suur oli aga pere üllatus, kui lisaks Joshiele olid pakis ka fotod ning kiri Ritz-Carltoni hotelli juhatajalt, kes tänas perepoega, et ta lubas kaelkirjakul paar lisapäeva nende juures veeta. Fotodel oli kaelkirjak muu hulgas basseini ääres päevitamas ja golfiautot juhtimas.
Jah, luksushotellikett Ritz-Carlton ongi tuntud selle poolest, et pakub klientidele erakordseid kogemusi ja rõõmu, aga sellest hoolimata niisugune kliendikogemus lihtsalt ei juhtu, vaid luuakse. Nii ka seekord: siin oli suur osa kliendi kuulamisel, sest põhjenduse, et Joshie jäi paariks päevaks veel puhkama,
Kommentaarid on suletud