Uus juht. Turunduse audit – kellele ja miks?

Edu mõõtmine numbrite abil on suhteliselt lihtne, kui tead, millised mõõdikud on olulised. Kuid kõike ei saa alati numbritega tõlgendada ja lisaks on pandeemia loonud olukorra, kus sellest pole nii palju abi, sest hästi palju on hoomamatust.
Turundussarja teises artiklis räägib Mari-Liis Vaher auditeerimisest ja annab nõuandeid, kuidas ja miks auditit teha ning kuidas ja mida mõõta turunduse edu määramiseks.
Oma tegevuste audit
Juht peab eeskätt mõistma, millised teadmised ja infokillud teda mõjutavad ning mis toetab igapäevast otsustamisprotsessi, ka alateadlikult. Siin on abiks järgmised küsimused:
1. Kust ja kuidas ma otsustamise jaoks vajalikul hulgal infot hangin? Mis on need usaldusväärsed allikad minu äris?
2. Kui tihti ma vajan turult uut infot?
Nende kahe asjaga tegelemine tõstab juhi jõudlust rohkem, kui võib esialgu ette kujutada. Ettevõtte turunduslike edusammude jälgimiseks on oluline ka kindla regulaarsusega kontrollida infot ja turuolukorda,
Kommentaarid on suletud