fbpx

Kliendid leiavad nüüd FoodDocsi ise üles

Foto: Meeli Küttim

Toiduohutuse digitaalse platvormi loonud FoodDocs on viimase aasta jooksul valmis saanud oma toote ja tõmmanud kokku otsemüügi, muutunud on ka kliendibaas. Ettevõtte kaasasutaja ja juht Katrin Liivat peab koroonakriisi väga kasulikuks kogemuseks. Küsis Erik Samel.

Kuidas sündis sellise ettevõtte loomise idee?

Mõttega tuli välja FoodDocsi kaasasutaja Karin Repp. Oleme mõlemad toidutehnoloogid ja töötanud toidusektoris aastaid – eks oma kogemus motiveeribki olukorda parandama. Karin töötas sel ajal kaitseväe toitlustusjuhina, mina tegin muu kõrvalt toiduettevõtetele toiduohutuse dokumente. Karin nägi unes, et ma ütlesin talle: hakka toiduohutuse dokumente tegema, see on lõputu töö ja raha tuleb. Ta ärkas hommikul üles ja mõtles, et mis paberid – teeks hoopis programmi. Kohe samal hommikul küsis ta minult, kas seda saaks programmina teha. Mina leidsin,

Edasi lugemiseks:

Ajakirja Director tellija saab lugemise võimaluse kõikidele veebiartiklitele- ja arhiivile ning paberkandjal ajakirja koju eelisjärjekorras. Lisaks leiad Directori kaante vahelt ka ajakirja Inseneeria.

Kommentaarid on suletud

Antud lehekülg kasutab küpsiseid, et parandada teie kasutuskogemust. Lehe sirvimise jätkamisel nõustud meie küpsiste kasutamise tingimustega. Sain aru Loe lähemalt