fbpx

Eriolukord ja kodukontor. Kuidas töötajaid päriselt toetada?

Vaikne ja rahulik eluviis või hoopis stressirohke ja isoleeriv töökeskkond – arvamusi kodukontorist on seinast seina. Eelmise aasta märtsi lõpus eeldasid paljud, et kodust töötamine on lühiajaline nähtus, nüüdseks on sellest saanud uus normaalsus. Milliseid proovikive see meile seab? Kirjutab Ann Hiiemaa.

Hiljuti avaldati Harvard Business Review´s uuring, kus võrreldi kontoritöötajate efektiivsust 2013. aastal ja seitse aastat hiljem pandeemia ajal. Selgus, et kodukontoris keskenduvad inimesed ülesannetele, mis on päriselt olulised: nad veedavad 12% vähem aega tarbetutel koosolekutel ja suhtlevad 9% võrra rohkem klientide ning väliste partneritega. Uuring näitas ka, et oma tööülesandeid hakati rohkem tähtsustama ja võeti suurem vastutus töögraafiku eest. Kõik see kasvatas omakorda tööga rahulolu.

Samas toob kodukontoris töötamine kaasa mõnegi proovikivi. Näiteks on läbipõlemisoht palju suurem kui igapäevaselt kontoris käies. Tihtipeale pole võimalik distantsilt kolleegi stressiilminguid märgata ja reageerida. Samuti näitavad uuringud, et inimesed teevad kodus tööasju keskmiselt 48 minutit kauem kui töö juures olles.

Edasi lugemiseks:

Ajakirja Director tellija saab lugemise võimaluse kõikidele veebiartiklitele- ja arhiivile ning paberkandjal ajakirja koju eelisjärjekorras. Lisaks leiad Directori kaante vahelt ka ajakirja Inseneeria.

Kommentaarid on suletud

Antud lehekülg kasutab küpsiseid, et parandada teie kasutuskogemust. Lehe sirvimise jätkamisel nõustud meie küpsiste kasutamise tingimustega. Sain aru Loe lähemalt