fbpx

Uus juht. Juhtimine kui turundusstrateegia

Turundussarja esimeses loos kirjutab turunduse ekspert Mari-Liis Vaher turunduse rollist, mis on palju laiem, kui kiputakse arvama. Suurem osa juhtidest ei pea ennast turundajaks. Pigem vastupidi, arusaam turundusest ja turundajatest ning usaldus nende vastu on enamasti napp ja paljud juhid eemalduvad sellest teadlikult. Fournaise Group (üks maailma juhtivaid turundusvaldkonna mõõdikute ja tõhususe uurimisega tegelev ettevõte) on ühes uuringus selgelt öelnud, et 80% tegevjuhtidest ei usalda turundajaid ja pole nende tööga rahul: turundajate töö tulemus on liialt lahus ettevõtete finantsolukorrast. Näiteks kui igapäevaselt on laual müügi- ja kasumlikkusenumbrid, peaks need olema kõrvutatud ka infoga selle kohta, mida on vahetult enne turunduses tehtud, et saada aru, kas ja kuidas mõjutab turundus ettevõtte tegevusi otseselt ja kaudselt.usalduse väljateenimiseks peavad turundajad muutuma ROI turundajaks: […]

Edasi lugemiseks:

Ajakirja Director tellija saab lugemise võimaluse kõikidele veebiartiklitele- ja arhiivile ning paberkandjal ajakirja koju eelisjärjekorras. Lisaks leiad Directori kaante vahelt ka ajakirja Inseneeria.

Kommentaarid on suletud

Antud lehekülg kasutab küpsiseid, et parandada teie kasutuskogemust. Lehe sirvimise jätkamisel nõustud meie küpsiste kasutamise tingimustega. Sain aru Loe lähemalt