Kuidas teenusedisainiga sügavast kahjumist kasum kasvutrendi saada

Septembris kuulutati välja Eesti disainiauhinnad. Kategoorias „Teenusedisain erasektoris“ sai esikoha Saarioinen Eesti/Mamma. Žürii hindas eelkõige ettevõtte pühendumist teenusedisainile ning selle tulemuslikku rakendamist kahjumis äri päästmiseks. Maria Vous käis rääkimas Saarioinen Eesti tegevjuhi Aivo Varemi ja teenusedisaini büroo Brand Manual kaasasutaja Kaarel Mikkiniga.
Baltikumi moodsaim ja… kahjumis tehas
Saarioinen Eesti asutati 1995. aasta oktoobris. Peamine tegevusala oli toodete maaletoomine – just selle ettevõtte kaudu jõudsid siia esimesed Saarioinen Kinkkupizza’d ja Jauhelihapizza’d. 2002. aastal alustati koostööd ettevõttega Meleco, nn mugavustoodete pioneeriga, kes oli turule toonud laia valiku salateid. Viis aastat hiljem omandas Saarioinen Eesti Melecos enamusosaluse ning 2009. aastal rajati Baltimaade kõige moodsam valmistoidutehas, et alustada Mamma-nimelise valmistoidusarja tootmisega Eestis.
Ent aastaks 2016, mil Saarioinen alustas Eesti Brand Manualiga teenusedisaini koostööd, polnud tehas seitsme tegevusaasta jooksul kordagi kasumisse jõudnud. Selleks, et tegelik probleem välja selgitada ja lahendada,
Kommentaarid on suletud