Usaldada või mitte usaldada? See on küsimus

Usaldus on iga suhte A ja O, mis praegusel pandeemia perioodil on professionaalses kontekstis tavapärasest veelgi enam fookusesse tõusnud. Kaugtöö on tekitanud juhtides küsimuse „Kas see, mis silmist, on ühtlasi ka kontrolli alt väljas?“ ning töötajais mõtte „Mida need juhid tegelikult seal taamal sepitsevad?“. Katri Delimoge kirjutab usaldusest kui eduka ettevõtte peamisest eeldusest.
Usalduse mitu palet
Tegelikult saab usaldusest organisatsiooni võtmes rääkida kolmes mõistes. Esmalt strateegiline usaldus – töötajate usaldus, et juhid teevad õigeid strateegilisi valikuid ja otsuseid. Kas sinu ettevõtte juhtkonnal on selge visioon ja – mis peamine – kompetentsus, et (kriisi ajalgi) ettevõtet ning inimesi edukalt juhtida?
Teine on isiklik usaldus – töötaja usaldus otsese juhi vastu. Kas töötaja usub, et juht kohtleb teda ausalt, võtab arvesse tema vajadusi ja väärtust, kui teeb äri puudutavaid otsuseid? Kas tema lähtekoht on see,
Kommentaarid on suletud