fbpx

Usaldada või mitte usaldada? See on küsimus

Usaldus on iga suhte A ja O, mis praegusel pandeemia perioodil on professionaalses kontekstis tavapärasest veelgi enam fookusesse tõusnud. Kaugtöö on tekitanud juhtides küsimuse „Kas see, mis silmist, on ühtlasi ka kontrolli alt väljas?“ ning töötajais mõtte „Mida need juhid tegelikult seal taamal sepitsevad?“. Katri Delimoge kirjutab usaldusest kui eduka ettevõtte peamisest eeldusest.

Usalduse mitu palet

Tegelikult saab usaldusest organisatsiooni võtmes rääkida kolmes mõistes. Esmalt strateegiline usaldus – töötajate usaldus, et juhid teevad õigeid strateegilisi valikuid ja otsuseid. Kas sinu ettevõtte juhtkonnal on selge visioon ja – mis peamine – kompetentsus, et (kriisi ajalgi) ettevõtet ning inimesi edukalt juhtida?

Teine on isiklik usaldus – töötaja usaldus otsese juhi vastu. Kas töötaja usub, et juht kohtleb teda ausalt, võtab arvesse tema vajadusi ja väärtust, kui teeb äri puudutavaid otsuseid? Kas tema lähtekoht on see,

Edasi lugemiseks:

Ajakirja Director tellija saab lugemise võimaluse kõikidele veebiartiklitele- ja arhiivile ning paberkandjal ajakirja koju eelisjärjekorras. Lisaks leiad Directori kaante vahelt ka ajakirja Inseneeria.

Kommentaarid on suletud

Antud lehekülg kasutab küpsiseid, et parandada teie kasutuskogemust. Lehe sirvimise jätkamisel nõustud meie küpsiste kasutamise tingimustega. Sain aru Loe lähemalt