fbpx

Esmamulje

Iga juht teab seda mõnusat tunnet, mis tekib pärast mõnda eriti õnnestunud värbamist. Oktoobris ilmunud Management Science’is järeldatakse aga, et esmamulje on kui omamoodi professionaalne armumine, mis võib tingimustest sõltuvalt kesta kuni kuus aastat. Selle ajaperioodi jooksul mängib juhi esmamulje suurt rolli otsustes, mis puudutavad ametisse võetud töötaja karjääri, ja muidugi mõjutab see juhi tagasisidet talle. Samas mõjutab juhi positiivne suhtumine uue töötaja töömoraali ja efektiivsust üksnes sisseelamise etapis, hääbudes üsna kiiresti pärast uute kogemuste omandamist. Katsed näitasid ka, et mida enam sai juht infot uue inimese töise tegevuse kohta, seda neutraalsemaks muutus tema suhtumine. Nagu artiklis tõdetakse, on juhid üsna tihti oma värbamisotsusest pimestatud ning ei suuda töötaja tegevust objektiivselt hinnata.

Uudised valib välisajakirjadest välja pikaajalise kogemusega tippjuht ja juhtimistreener Lauri Tabur.

Edasi lugemiseks:

Ajakirja Director tellija saab lugemise võimaluse kõikidele veebiartiklitele- ja arhiivile ning paberkandjal ajakirja koju eelisjärjekorras. Lisaks leiad Directori kaante vahelt ka ajakirja Inseneeria.

Kommentaarid on suletud

Antud lehekülg kasutab küpsiseid, et parandada teie kasutuskogemust. Lehe sirvimise jätkamisel nõustud meie küpsiste kasutamise tingimustega. Sain aru Loe lähemalt