Võtame fookusesse protsessid

Kui leiad ennast protsesside rägastikust ja ei tea millisest otsast alustada, siis siin on kümme pidepunkti ning soovitused esimeste sammude tegemiseks või juba olemasoleva süsteemi uuendamiseks. Kirjutab juhtimiskonsultant ja koolitaja Helen Hilkja.

Protsessid on eduka ettevõtte keskmeks ja visualiseerituna on need kõigile üheselt mõistetavad, luues lihtsamad võimalused tegevuste efektiivsuse hindamiseks ja raiskamise vähendamiseks. Järjepidevat parendamist ei tasu unustada ka kriisiolukorras, sest ehk just see on aeg, mil tegeleda ettevõtte protsesside kvaliteedi juhtimisega.

1. Eesmärkide seadmine ja tegevuskava. Võtmetähtsus on siin infoliikumisel, juhtkonna pühendumisel ja tõhusal juhirollil. Protsesside juhtimise ja kaardistamise vajadus peab olema üheselt mõistetav terves organisatsioonis ning jõudma kõikide osapoolteni. Keegi ei taha ette võtta nii mahukat parendusprojekti lihtsalt ärategemise pärast, mõistmata oma rolli olulisust soovitud tulemuste saavutamisel.

2. Sobiv tööriist. Protsesside kaardistamiseks on tänapäeval palju võimalusi, lähenemisi ja mudeleid nii suur- kui ka väikeettevõttele.

Edasi lugemiseks:

Ajakirja Director tellija saab lugemise võimaluse kõikidele veebiartiklitele- ja arhiivile ning paberkandjal ajakirja koju eelisjärjekorras. Lisaks leiad Directori kaante vahelt ka ajakirja Inseneeria.

Kommentaarid on suletud

Antud lehekülg kasutab küpsiseid, et parandada teie kasutuskogemust. Lehe sirvimise jätkamisel nõustud meie küpsiste kasutamise tingimustega. Sain aru Loe lähemalt