Paar tööriista coach’ivale juhile

Enne, kui juht saab efektiivselt kasutada coach’iva juhtimise tööriistu, peab ettevõttes ja tiimis hügieen korras olema: selged eesmärgid, sagedane tagasiside ning usalduslik suhe. Mis tööriistad need on, sellest rääkis lähemalt Tele2 Eesti personaliarenduse spetsialist ja coach Mihkel Joasoo 25. septembril Directori veebiseminaril „Coach’iv juhtimine”. Siin on kokkuvõte tema jutust.

Peegeldav kuulamine

Kuidas peaks käituma juht, kui tema müügitiimi ärritunud liikmelt tuleb negatiivne kommentaar, näiteks „Müüki pole võimalik teha!“? Paljude juhtide automaatne reaktsioon on hakata siis väljendama mõtteid, tundeid, arvamust, esitama vastuargumente või nõu andma. See on täiesti mõistetav: juht tunneb ju vastutust tiimiliikmete tulemuste eest ja proovib teha kõik, et nad asja positiivselt näeksid. Ent isiklikud arvamused ja argumendid võiks esialgu siiski n-ö ära parkida.

Mihkel Joasoo

Kõige lihtsam asi,

Edasi lugemiseks:

Ajakirja Director tellija saab lugemise võimaluse kõikidele veebiartiklitele- ja arhiivile ning paberkandjal ajakirja koju eelisjärjekorras. Lisaks leiad Directori kaante vahelt ka ajakirja Inseneeria.

Kommentaarid on suletud

Antud lehekülg kasutab küpsiseid, et parandada teie kasutuskogemust. Lehe sirvimise jätkamisel nõustud meie küpsiste kasutamise tingimustega. Sain aru Loe lähemalt