Tarneahela digitaliseerimine kui juhi töövahend

Digitaalsete töötamisviiside kiire areng on mõjutanud oluliselt tarneahela kõigi valdkondade tulemuslikkust, trendi jätkumist on näha ka tulevikus. Digitaliseerimine toetab tarneahela protsesside strateegilist ja operatiivjuhtimist, võimaldab analüüsida osapoolte tulemuslikkust ja planeerida uusi investeeringuid. Selle innovatsiooni kõige eeliste rakendamiseks on oluline arendada tarneahela tehnoloogia õppekavade ja protsesside digitaliseeritust. Tallinna Tehnikakõrgkooli (TTK) näitel kirjutab teema lahti Digitaalse Tarneahela uurimisgrupi juht Eduard Ševtšenko.

Väljakutse juhtide haridusele

Kõrgkoolidel on oluline roll nii tänaste kui homsete juhtide digitaalsete kompetentside arendamisel. TTK on loonud uue uurimisgrupi Digitaalne Tarneahel, et täita ettevõtete vajadusi neljandast tööstusrevolutsioonist (4IR) tulenevatest kompetentsi- ja kvalifikatsiooninõuetest. Uurimisgrupi eesmärk on aidata ettevõtetel analüüsida, kuidas uued digitaalsed lahendused toetavad strateegiliste eesmärkide täitmist. Selleks pakub grupp välja uue neljakihilise digitaalse kaksiku metoodika, mis võimaldab tuvastada pudelikaelu ettevõtete tarneahelas, läbi viia süvendatud pudelikaela analüüsi operatiivtasemel ja seejärel hinnata uue tehnoloogia juurutuse otstarbekust/sobivust töökeskus(t)e tasemel virtuaalses keskkonnas.

Edasi lugemiseks:

Ajakirja Director tellija saab lugemise võimaluse kõikidele veebiartiklitele- ja arhiivile ning paberkandjal ajakirja koju eelisjärjekorras. Lisaks leiad Directori kaante vahelt ka ajakirja Inseneeria.

Kommentaarid on suletud

Antud lehekülg kasutab küpsiseid, et parandada teie kasutuskogemust. Lehe sirvimise jätkamisel nõustud meie küpsiste kasutamise tingimustega. Sain aru Loe lähemalt