Ajalool on väärtus ja hind

Kliendi valikuotsuste ja hinnakujunduse teooriad on kaupmeestele ikka mõtteainest pakkunud, kuidas esitleda ja hinnastada kaupa nii, et kõik osapooled oleksid rahul. Oktoobrikuine Journal of Business Research toob sellesse arutlusse veel ühe põneva akordi, nimelt on uuringute tulemusena selgunud, et kui brändi nimes on mainitud selle märkimisväärne ajalooline daatum (nt asutatud 1917), siis on inimesed valmis toote eest rohkem raha välja käima kui nooremate brändide puhul. Tarbijad käsitlevad pika eaga brände kvaliteetsemana, sest muidu poleks see ju siiamaani kestnud.

Uudised valib välisajakirjadest välja pikaajalise kogemusega tippjuht ja juhtimistreener Lauri Tabur.

Edasi lugemiseks:

Ajakirja Director tellija saab lugemise võimaluse kõikidele veebiartiklitele- ja arhiivile ning paberkandjal ajakirja koju eelisjärjekorras. Lisaks leiad Directori kaante vahelt ka ajakirja Inseneeria.

Kommentaarid on suletud

Antud lehekülg kasutab küpsiseid, et parandada teie kasutuskogemust. Lehe sirvimise jätkamisel nõustud meie küpsiste kasutamise tingimustega. Sain aru Loe lähemalt