VIDEO! 7 soovitust turunduse restardiks.

Seitsmeteistkümnes Tallinna Ettevõtluspäev toimus praegusele ajastule kohaselt üle veebi. Ettevõtluspäeva Online-TV raames tegi põneva otseülekande ka Marketingi Instituut. Teemal “7 soovitust turunduse restardiks”  arutlesid Anu-Mall Naarits (Marketingi Instituut), Moonika Kiop (kiop.agency) ja Sander Gansen (Springrise).

Ülekande salvestusest saad teada, mis on kõige olulisemad asjad, millele praeguses muutuvas ja ebakindlas olukorras peab turunduses tähelepanu pöörama. Räägitakse sellest, kuidas läbi turunduse oma äri stabiliseerida ning kuidas luua töötav turundusmasin, mis toimiks ka kriisi ajal.

VAATA VIDEOT:

Anu-Mall Naarits (Marketingi Instituut)

Anu-Mall on Marketingi Instituudi tegevjuht ning Eesti üks tuntumaid turunduskoolitajaid ja turunduskonsultante, töötades nii tudengite kui ettevõtetega. Ta on juhtinud turundus- ja müügimeeskondi Baltikas, Radiolinjas (praegune Elisa), Eesti Kindlustuses (praegune If Kindlustus) ning viinud läbi sadu erinevaid turunduskampaaniaid, samuti osalenud strateegiate väljatöötamisel ning juhtinud paljude ettevõtete strateegia loomise protsesse.

Moonika Kiop (kiop.agency)

Moonika on loovagentuuri Creatum kaasasutaja, kel on suured kogemused nimekate ettevõtete imago ja brändiloomes ning turunduskampaaniates. Alates 2020. aasta sügisest arendab Moonika kiop.agency-t, mis on täisteenust pakkuv reklaamiagentuur suurema fookusega brändingul ja digitaalsete platvormide toodete ja teenuste disainil. 

Sander Gansen (Springrise)

Sander on juhtinud turundust logistika idufirmas Shipitwise. Teda paelub teaduse ja eksperimenteerimise valdkonnas kõik, millel on potentsiaali muuta maailma paremuse suunas ning aidata neil uutel tehnoloogiatel kanda kinnitada. Täna tegutseb ta juhtivpartnerina turundusstrateegia agentuuris nimega Springrise.

Kommentaarid on suletud

Antud lehekülg kasutab küpsiseid, et parandada teie kasutuskogemust. Lehe sirvimise jätkamisel nõustud meie küpsiste kasutamise tingimustega. Sain aru Loe lähemalt