fbpx

TURUNDUSRAADIO VEEBISEMINAR! Uue toote digitaalne lansseerimine.

Maarja Kaalep, Alar Ülem, Artem Daniliants

Turundusraadio on juhtiv Eesti turunduse podcast. Sel sügisel, et pakkuda pisut laiemat formaati, toimus ka esimene Turundusraadio veebiseminar. Paneeldiskussioonina üles ehitatud veebiseminaril juhib diskussiooni Anu-Mall Naarits ja arutab oma külalistega uue toote lansseerimise juhtimist.

Uue toote turule toomine on eriti väljakutsuv samm iga ettevõtja jaoks. Tänapäeval on see protsess aktiivselt muutumas, kuna peamist rolli hakkab mängima digitaalne turundus. Seetõttu on veebiseminaril fookuses just uue toote digitaalne lansseerimine. Räägime sellest, kuidas seda efektiivselt teha, millised on lansseerimise etapid, kuidas siduda digitaalset ja “tavalist” turundust. Paneeldiskussioonis osalevad ettevõtjad ja turundajad, kellel on tugev taust digitaalsete toodete valdkonnas.

Läbitavad teemad:

  • Digitaalse lansseerimise võimalused
  • Digitaalse ja füüsilise lansseerimise erinevused ja seosed
  • Digitaalse lansseerimise etapid 
  • Uue toote digitaalse lansseerimise nipid
  • Riskid ja ohukohad

NB!

Edasi lugemiseks:

Ajakirja Director tellija saab lugemise võimaluse kõikidele veebiartiklitele- ja arhiivile ning paberkandjal ajakirja koju eelisjärjekorras. Lisaks leiad Directori kaante vahelt ka ajakirja Inseneeria.

Kommentaarid on suletud

Antud lehekülg kasutab küpsiseid, et parandada teie kasutuskogemust. Lehe sirvimise jätkamisel nõustud meie küpsiste kasutamise tingimustega. Sain aru Loe lähemalt