fbpx

Turundus ja tegevjuhtimine käsikäes

Milline peaks olema turunduse roll ettevõttes ja mis põhimõtteid tuleks turundusmeeskonna loomisel järgida? Sellest, kaugtööst ja juhtimisest laiemalt räägib oma kogemuste najal meediaagentuuri Mindshare tegevjuht Maarja Kaalep.

Turunduse võtmeroll

Alatihti on ettevõtetes turundus eraldiseisev üksus, fookuseks ennekõike reklaami- ja turundustegevuse koordineerimine. Sisend tuleb tavaliselt teistelt osakondadelt (müük, arendus, kommunikatsioon ja IT). Samas on just turundus see, kellel on kõige paremad teadmised ettevõtte klientidest, nende vajadustest, käitumis- ja ostumustritest ning kanalitest, kuidas nendeni jõuda. Nii et olukord peaks olema vastupidine: kuna kliendi teekond ostuni hõlmab palju kanaleid, kus kliendikogemus peaks olema sujuv ja ühtlane, on just turundus see, kes oskab laialdast sisendit anda. See omakorda eeldab ettevõttes valmisolekut maatrikssüsteemiks ning kindlaid protsesse. Seega on hea üle vaadata, mis volitused ja õigused on turundusjuhil ülesannete andmisel teistele osakondadele. Kõige alus on avatud kommunikatsioon ühise eesmärgi nimel, kus keskset rolli mängib klient ja teda kõige paremini mõistev turundus.

Edasi lugemiseks:

Ajakirja Director tellija saab lugemise võimaluse kõikidele veebiartiklitele- ja arhiivile ning paberkandjal ajakirja koju eelisjärjekorras. Lisaks leiad Directori kaante vahelt ka ajakirja Inseneeria.

Kommentaarid on suletud

Antud lehekülg kasutab küpsiseid, et parandada teie kasutuskogemust. Lehe sirvimise jätkamisel nõustud meie küpsiste kasutamise tingimustega. Sain aru Loe lähemalt