fbpx

Tagasiside süsteem loob inimliku suhtlemise raamid!

Üheski organisatsioonis ei ühti arusaamad selle arengust kõigi töötajate arusaamadega. Seega on avatud ja aus tagasiside justkui kõigi huvi, kuid reaalsuses toimib siiski väga harva. Kirjutab Change Consultingu konsultant Endel Hango.

**

Psühholoogiliselt on tagasiside andmine keerulisem kui selle vastuvõtmine, kuigi esmapilgul võib tunduda vastupidi. Juhid võivad tagasiside mitteandmist või selle edasilükkamist põhjendada sellega, et töötaja ei taha seda, ei ole selleks valmis, sellel ei ole mõtet jms. Tegelikult on see tihtipeale hea põhjendus, miks ebamugavat vestlust mitte ette võtta. Igas organisatsioonis on tagasiside andjaks ikkagi ka inimesed, kes mingil määral kas samastuvad või halval juhul vastandavad ennast tagasiside saajatele. Seetõttu tekibki osavõtlik kahjutunne või pahameel, mis pole kumbki hea positsioon.

Tagasisidekultuur on laiema koostöö- ja suhtlemiskultuuri osa, sest nagu sõnagi ütleb – TAGASISIDE –, on vaja, et enne oleks saavutatud side. Juhtimise kontekstis tähendab see ootuste väljendamist ja kui kultuuris on tavaks ühesuunaline suhtlemine,

Edasi lugemiseks:

Ajakirja Director tellija saab lugemise võimaluse kõikidele veebiartiklitele- ja arhiivile ning paberkandjal ajakirja koju eelisjärjekorras. Lisaks leiad Directori kaante vahelt ka ajakirja Inseneeria.

Kommentaarid on suletud

Antud lehekülg kasutab küpsiseid, et parandada teie kasutuskogemust. Lehe sirvimise jätkamisel nõustud meie küpsiste kasutamise tingimustega. Sain aru Loe lähemalt