fbpx

Staari efektiivsus peitub õiges doosis

Staare ehk eriti silmapaistvaid töötajaid ja juhte on palju uuritud, et teada saada, mis neid õigupoolest käivitab, ja vastata küsimusele, kas lasta neil isekeskis särada või siduda siiski meeskonnaga, et veelgi enam sünergiat luua.

Septembrikuine Personnel Psychology proovibki neile küsimustele vastust leida, pakkudes lahenduseks välja sellise mudeli, et igas meeskonnas on teatud määral staare, et tekitada kaudse õppimise efekt, mis omakorda toob kaasa meeskonna kui terviku efektiivsuse kasvu.

Meditsiinisüsteemis ja kinnisvaraettevõttes tehtud katsed näitasid tõepoolest, et kui staaride arvu meeskonnas õigesti doseeriti, tõusis meeskonnatöö tõhusus kordades. Samas tekitas liiga suur staaride osakaal jällegi pingeid, mis viis efektiivsuse langemiseni.

Kahjuks ei paku uuring universaalset lahendust kõigile meeskondadele ja nii ei saa öelda, et ühe nn tavalise töötaja kohta võiks staare olla nii ja nii palju. Küll tasub aga tasub meelde jätta, et meeskonnad vajavad staare eelkõige selleks, et neilt õppida,

Edasi lugemiseks:

Ajakirja Director tellija saab lugemise võimaluse kõikidele veebiartiklitele- ja arhiivile ning paberkandjal ajakirja koju eelisjärjekorras. Lisaks leiad Directori kaante vahelt ka ajakirja Inseneeria.

Kommentaarid on suletud

Antud lehekülg kasutab küpsiseid, et parandada teie kasutuskogemust. Lehe sirvimise jätkamisel nõustud meie küpsiste kasutamise tingimustega. Sain aru Loe lähemalt