fbpx

Kõik vajavad tagasisidet

Eks mõnigi ehmatab ära, kui tullakse jutuga, et „ma tahan sulle tagasisidet anda“. Automaatselt mõeldakse, et ju see on negatiivne. Palju on aga neidki, kes ütlevad, et ei saa oma tegemiste kohta üldse mingit tagasisidet, ei negatiivset ega positiivset. Kusjuures positiivse tagasiside andmine näib juhtidele eriti raske olevat. Sageli kohtab suhtumist „ta ju ise teab, et ta on tubli, mis ma siis ikka kiidan“. Jah, ega niisama kiitmisel polegi suurt mõtet, infot tuleks anda ja peaks andma ikka sisuliselt ning konkreetse tegevuse või saavutuse kohta. Selles Directoris tuletame niisiis selle teema meelde. Juttu tuleb sellest, mida on vaja tagasisidest teada uuel juhil, milline on tagasiside arendaja pilgu läbi ning kuidas luua kogu ettevõttes tõhus tagasisidesüsteem. Tagasiside pole muide mitte ainult sõnaline hinnang millelegi, vaid ka mitteverbaalne käitumine, õhkkonna loomine jne. Õnneks on kõike seda võimalik õppida.

Kaaneloos kirjutame seekord Testlio asutajast Kristel Kruustükist,

Edasi lugemiseks:

Ajakirja Director tellija saab lugemise võimaluse kõikidele veebiartiklitele- ja arhiivile ning paberkandjal ajakirja koju eelisjärjekorras. Lisaks leiad Directori kaante vahelt ka ajakirja Inseneeria.

Kommentaarid on suletud

Antud lehekülg kasutab küpsiseid, et parandada teie kasutuskogemust. Lehe sirvimise jätkamisel nõustud meie küpsiste kasutamise tingimustega. Sain aru Loe lähemalt