Stoppkaader. Milline on sinu kliendi ärimudel?

Oled ööklubis või festivalil joogijärjekorras olnud? Tüütu nagu nõrk peavalu, eks ole? Aga see, mis on sinu jaoks kerge peavalu, on koha omaniku jaoks tõeline migreen – hilisõhtustes baarides tuleb 70–75% käibest reede ja laupäeva tipptundidel, klubides on see number isegi 85–90%. Järjekord, mis paneb mõned ostjad loobuma, on selle äri surm. 

„Mis oleks, kui segaks kvaliteetsed kokteilid ise valmis ja ööklubi saaks neid müüa vaadijoogina – lühike järjekord ning alati sama kvaliteet oleks tagatud,” küsisid uue ajastu joogivabriku Punch Drinks omanikud endalt ja avastasid teemat uurides üüratu ärivõimaluse. Marginaali alandamata suudetakse müüjale kokteilid tarnida kaks korda odavamalt ja, mis veelgi olulisem, lahendus lubab klubi omanikule migreenivaba elu, sest ta saab jooke serveerida senisest neli korda kiiremini ehk teiste sõnadega teenib ta tipptundidel neli korda rohkem. Kõlab nagu unikaalne müügiargument?

Millal sina viimati oma klientide ärimudelit uurisid? Kas mõistad nende äriloogikat peensusteni ja saad aru,

Edasi lugemiseks:

Ajakirja Director tellija saab lugemise võimaluse kõikidele veebiartiklitele- ja arhiivile ning paberkandjal ajakirja koju eelisjärjekorras. Lisaks leiad Directori kaante vahelt ka ajakirja Inseneeria.

Kommentaarid on suletud

Antud lehekülg kasutab küpsiseid, et parandada teie kasutuskogemust. Lehe sirvimise jätkamisel nõustud meie küpsiste kasutamise tingimustega. Sain aru Loe lähemalt