Ettevõtte müük – võimalus suuremaks mastaabiks

Kevadel rõõmustas Eesti startup-maastikku uudis, et Londoni börsil noteeritud Boku ostis 45 miljoni USA dollari eest tuntud Eesti ettevõtte Fortumo. Kusjuures Fortumo jääb oma brändi all iseseisva üksusena Boku grupis toimetama. Maria Vous rääkis Fortumo tegevjuhi Martin Koppeli ja juhatuse liikme Andrei Dementjeviga, kuidas sellise tulemuseni jõuti ning mida nad soovitavad neile, kes ka ettevõtte müügist mõtlevad.
Alustame kohe sellest, et see ei olnud esimene kord, kui keegi Fortumot osta tahtis, ega isegi mitte esimene kord, kui Boku ostmise vastu huvi üles näitas. Martin Koppel, Fortumo kaasasutaja ja tegevjuht, kirjeldab, et neid ostu-müügijutte on aastate jooksul ikka olnud – nii investorite kui ka konkurentidega –, kuid tegudeni ei ole ükski neist varem jõudnud. Mis siis sel korral teistmoodi oli?
Kommentaarid on suletud