fbpx

Stoppkaader. Miks me sellega vaeva näeme?

USA lühilennufirma Midwest Express pakkus vanasti lennu ajal klientidele täislõunat. Kord aga seadis üks stjuuardess selle mõttekuse kahtluse alla – lennud olid, nagu öeldud, lühikesed ning sisuliselt võttis õhku tõusmine, serveerimine, koristamine ja maandumine nii suure osa ajast, et söömiseks aega ei jäänudki. Ta küsis: „Miks me sellega vaeva näeme?“

Ta sai kaks vastust. Üks oli loogiline – Midwest Express tahtis olla kvaliteediliider, isegi nende moto oli tollal „Õhuruumi parim teenindus“ ja selle juurde kuulus enesestmõistetavalt ka tasemel toitlustus.

Teine vastus oli lihtsam: „Nii on ju alati olnud.“

Stjuardessi küsimus pani aga siiski otsustajad mõtlema, mis päädis kahe otsusega: lõpetada täislõuna serveerimine ja pakkuda selle asemel hoopis kohvi ja värskeid pardal küpsetatud küpsetisi.

Efekt oli võimas – aastas säästeti 80 000 dollarit ja kliendid olid rahul. Esiteks seetõttu, et enam ei pidanud tormama, ja teiseks lõi küpsetuslõhn pardal mõnusa meeleolu ning koduse tunde.

Edasi lugemiseks:

Ajakirja Director tellija saab lugemise võimaluse kõikidele veebiartiklitele- ja arhiivile ning paberkandjal ajakirja koju eelisjärjekorras. Lisaks leiad Directori kaante vahelt ka ajakirja Inseneeria.

Kommentaarid on suletud

Antud lehekülg kasutab küpsiseid, et parandada teie kasutuskogemust. Lehe sirvimise jätkamisel nõustud meie küpsiste kasutamise tingimustega. Sain aru Loe lähemalt