Kuidas näha kriisis võimalust?

Joosep Raudsepp (paremal) ja Kristjan-Walter Kask desovahendiga Sanitizer (Foto: Eero Vabamägi/Scanpix)

Kuigi koroonaviiruse tõttu järsult lahvatanud majanduskriis sundis nii mõnegi firma uksi sulgema, on nende kõrval ka rida ettevõtteid, kes nägid kriisis võimalust ja oma ärimudelit muutsid, arendasid või sootuks ümber tegid. Kuidas nad sellega nii kiiresti hakkama said? Inseneeriale jagavad kogemusi Punch Drinks, Bikeep, ShopZ ja Tele2.

Juba aastaid on räägitud sellest, et tulevik on nende päralt, kes suudavad kõige kiiremini uuenenud olukordadega kohaneda ja ka keerulisel ajal innovatsiooni teha. COVID-19 kriis näitas seda kõige selgemalt – ettevõtted, kes kriisis võimalusi otsisid ja uuenenud olukorraga kohanesid, väljusid sealt tugevamana kui varem. Need, kes kriisi toimumist käed rüpes pealt vaatama jäid, on täna suurtes raskustes. Tõsi, paljude ettevõtete puhul polnuks muutuste elluviimine ka võimalik.

Mis ettevõtted ja kuidas kriisi võimalusena nägid?

Edasi lugemiseks:

Ajakirja Director tellija saab lugemise võimaluse kõikidele veebiartiklitele- ja arhiivile ning paberkandjal ajakirja koju eelisjärjekorras. Lisaks leiad Directori kaante vahelt ka ajakirja Inseneeria.

Kommentaarid on suletud

Antud lehekülg kasutab küpsiseid, et parandada teie kasutuskogemust. Lehe sirvimise jätkamisel nõustud meie küpsiste kasutamise tingimustega. Sain aru Loe lähemalt