Koroonaviirus: kuidas kriisi ajal värvata?

Sellest rääkis 23. aprillil Directori veebiseminaril Renita Käsper, kes töötab Berliinis keeleõppeäpi Babbel talendijuhina. Kokkuvõtte teeb Erik Samel.
Kui ettevõttel läheb praegu hästi, siis soovitab Käsper tähelepanu pöörata uutele värbamisvõimalustele turul ning võtta inimesi tööle strateegiliselt ja ettevaatavalt. Edukatesse ettevõtetesse kandideeritakse kriisi ajal varasemast rohkem ja kandideerijad on tugevamad. See on ühtlasi ka suurepärane võimalus tööandja brändingu kampaaniaks, et näidata, kuidas töötajatest hoolitakse, mida on nende heaks kriisi ajal tehtud või kuidas on kaugtöö korraldatud.
Kui ettevõttel on tööjõudu hädasti vaja, siis tuleks kõigepealt see vajadus kaardistada ning vaadata, kas on seesmisi roteerimisvõimalusi. Andke oma vajadustest teada mitmete kanalite kaudu ja tehke kandideerimine nii lihtsaks kui võimalik. Olge värbajana valmis kiireks reageerimiseks. Turult tuleks leida ettevõtted, kes on töötajaid koondanud – ehk saab sealt töötajaid. Kunagi ei tohi unustada tagasisidet anda,
Kommentaarid on suletud