Kas koolitus on imerohi uute oskuste omandamiseks?

Signe Kiisk on Aeternumi koolitaja ja konsultant

Arvatavasti on enamik juhte olnud olukorras, kus töötajate käitumine-tegutsemine ei aita enam eesmärke täita ja on vaja, et nad omandaksid uued oskused. Tavaliselt pöörduvad juhid siis personali- või koolitusosakonda ja edastavad oma koolitussoovi. Õnneks on neil tavaliselt teada ka lõppeesmärk, kuhu selle tulemusena soovitakse jõuda. Leitakse sobiv partner koolitusfirmade või koolitajate seast ja algab koostöö. See on juba veidike pikem protsess, aga pärast koolitust soovivad juhid näha, et meeskonnas rakendatakse neid uusi oskusi. Mõnda aega nad isegi tajuvad, et töötajad on kuidagi entusiastlikumalt meelestatud. Mis te arvate, kui kaua? Maksimum 2–3 nädalat. Mõned organisatsioonid mõõdavad kliendirahulolu ja tulemused näitavad, et pärast koolitust klientide rahulolu isegi tõuseb. Kuid üksnes mõneks ajaks – see on mööduv nähtus ja kõik algab algusest. Tundub, et jälle oleks vaja koolitust ning tsükkel läheb uuesti käima.

Mõnes organisatsioonis kulutatakse väga palju ressursse töötajate koolitamisele,

Edasi lugemiseks:

Ajakirja Director tellija saab lugemise võimaluse kõikidele veebiartiklitele- ja arhiivile ning paberkandjal ajakirja koju eelisjärjekorras. Lisaks leiad Directori kaante vahelt ka ajakirja Inseneeria.

Kommentaarid on suletud

Antud lehekülg kasutab küpsiseid, et parandada teie kasutuskogemust. Lehe sirvimise jätkamisel nõustud meie küpsiste kasutamise tingimustega. Sain aru Loe lähemalt