fbpx

Koroonaviirus: eelmise kriisi õppetunnid

Indrek Saul Foto: erakogu

Kasvustrateegia coach Indrek Saul rääkis Directori esimesel veebiseminaril, mida saab õppida eelmisest kriisist. 9. märtsil toimunud veebiseminarist teeb kokkuvõtte Erik Samel.

Indrek Sauli sõnul võidab kriisis see, kellel on pärast kõige rohkem võhma järel: „Võhma ei pea olema nagu maratonijooksjal stardis, vaid piisab, kui seda on rohkem kui konkurendil.“ Plaanide tegemisel tuleb arvestada seda, et firma ei sureks kriisi kestel ära, ja kriisi lõppedes peab olema võimekust taas äri käima panna. Kriisiplaanid soovitab Saul aga iga nädal korra üle vaadata.

Juhtimisuuringute ettevõte Bain ja Company viis eelmise kriisi (2007–2010) järel läbi uuringu, millest selgus, et 3900 ettevõttest tuli sellest võitjana välja üksnes 400. See 10% ettevõtteid suutis isegi kriisi ajal kasvada ja nende kasv pärast kriisi ületas kordades konkurente. Kümme aastat hiljem oli kriisiajal kasvanud ettevõtete väärtus kolm korda suurem kui ülejäänutel. Millised aga olid strateegiad,

Edasi lugemiseks:

Ajakirja Director tellija saab lugemise võimaluse kõikidele veebiartiklitele- ja arhiivile ning paberkandjal ajakirja koju eelisjärjekorras. Lisaks leiad Directori kaante vahelt ka ajakirja Inseneeria.

Kommentaarid on suletud

Antud lehekülg kasutab küpsiseid, et parandada teie kasutuskogemust. Lehe sirvimise jätkamisel nõustud meie küpsiste kasutamise tingimustega. Sain aru Loe lähemalt