fbpx

Stoppkaader. Tee nagu Camper – sõnasta küsimus

„Meie arhitektid töötavad praegu selle kaupluse sisekujundusega. Tahame sulle luua parima võimaliku ostukeskkonna, aga see võtab meil 9–12 kuud aega. Kuna oleme väike firma, ei saa me endale lubada, et sulgeme uksed. Seepärast oleme siin avanud „Walk in Progress kaupluse”. Saame suurepäraselt aru, et kingakarbid ei ole just luksuslikud sisekujunduselemendid, aga see lahendus on lihtne, kasulik ja taaskasutatav. Meie kingad on siiski 100% Camper.“ 

Nii kirjutas tänaseks Hispaania üheks suurimaks kingatootjaks kasvanud Camper oma kontseptsioonist, mille nad 2000. aastate alguses lõid koos katalaani disaineri Marti Guixé’ga.

Selle teksti võis tol ajal leida igast nende äsja avatud kauplusest ning selle juures oli punaseks värvitud sein, kuhu külastajaid julgustati kirjutama ideid paremast maailmast ja ideaalsest kingapoest, et nendega siis disainis arvestada. Ainus mööbel nendes kauplustes oli selles faasis kingakastidest tehtud laud, kus eksponeeriti värskeimat kollektsiooni.

Kogu idee taust oli lihtne: iga rendipind oli vaja nii kiirelt tulu teenima panna kui võimalik.

Edasi lugemiseks:

Ajakirja Director tellija saab lugemise võimaluse kõikidele veebiartiklitele- ja arhiivile ning paberkandjal ajakirja koju eelisjärjekorras. Lisaks leiad Directori kaante vahelt ka ajakirja Inseneeria.

Kommentaarid on suletud

Antud lehekülg kasutab küpsiseid, et parandada teie kasutuskogemust. Lehe sirvimise jätkamisel nõustud meie küpsiste kasutamise tingimustega. Sain aru Loe lähemalt